پیش‌نویس خودکار

کارخانجات داروسازی اکسیر شرکت پیشرو و مقدم شستا در تولید و تنوع دارو است.

🖋به گزارش روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر

✍️چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه جناب آقای مهندس ابراهیم بازیان مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به اتفاق هیئت همراه از کارخانجات داروسازی اکسیر بازدید به عمل آوردند.
مدیر عامل محترم شستا در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام این کارخانجات در مصاحبه با واحد مرکزی خبر اظهار نمودند: در جهت پاسخ گویی به دغدغه های مردم، دولت و سایر بخش ها در حوزه تامین دارو و اجرای طرح دارویار، بخش دارویی تامین با همه استعداد و ظرفیت خود به میدان آمده است.
ایشان در ادامه افزودند: یکی از راهبردهای جدی شستا سرمایه گذاری در بخش های استراتژیک همچون داروست و در این راستا داروسازی اکسیر ظرف یکسال جاری با اجرای پروژه هایی از قبیل دو خط تزریقی ارتقاء GMP برای تولید آمپول و ویال سوسپانسیون های تزریقی و همچنین خط ویال پودر استریل و خط آبسازی جدید و ایجاد فضاهای زیر ساختی مورد نیاز این توسعه، هزار میلیارد ریال در شهر بروجرد سرمایه گذاری نموده که امید است تمامی این پروژه ها تا پایان سال جاری به بهربرداری برسند.
مهندس ابراهیم بازیان کارخانجات داروسازی اکسیر را شرکت پیشرو و مقدم شستا در تولید و تنوع دارو خطاب نموده و بر اهمیت انجام پروژه هایی که منتهی به رشد تولید گردد تاکید نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *