پیام دکتر سامان غلامی مدیر عامل محترم کارخانجات داروسازی اکسیر به مناسبت نوروز:

پیام دکتر سامان غلامی
مدیر عامل محترم کارخانجات داروسازی اکسیر
به مناسبت نوروز:

آنچه که در فرهنگ نوروز می بینیم تولد مجدد هستی بعد از مرگی سرد است، آنجا که بسیاری از فلاسفه و مکاتب غربی باهمه استدلالشان جلوی دروازه مرگ به زانو می‌نشینند طبیعت به ما راز آفرینش و و باز آفرینش را می آموزد.
بینش در هستی ما را به انس انسان با طبیعت بیشتر سوق می دهد همان ابتدایی که نطفه منعقد می شود و سپس روح در آن دمیده می شود، شروع به جمع آوری مواد لازم و شکل دهی به آنها می کند و با دمیده شدن حیات در آن دارای قدرت و اراده و شعوری می شود که خود می تواند در راستای قدرت و اراده ی پروردگار خود از محیط اطراف مواد لازم را برای جسمی مناسب با نحوه ی آفرینش خود، گزینش کند؛
و بعد که تصمیم به هجرت اولی میگردد، با انس به طبیعت است که استعدادهای خود را رشد می‌دهد اما نیازمند رشد بینشی است که فلسفه وجودی خود را درک کند چرا که بینش کم مایه و رقیق همواره برای بشر خطرناک بوده و او را به انحطاط می‌کشاند.
اگر حیات برای رشد فعال پیوسته تفکر نمی بود بشر هم تکامل نمی یافت.
پرودگار متعال را بسیار شاکریم که رشد و تکامل ما در مسیر تولید آن هم در صنعتی سلامت محور قرار داد که دست رنج ما با تلاش شما همکاران دلسوز و با پشتکار منجر به تسکین درد آلام مردم می گردد.
در این راستا در سالی که گذشت شرکت داروسازی اکسیر با تکیه بر بینش عمیق برگفته از علم و اخلاق، در جهت جبران کمبودهای دارویی کشور و جلوگیری از هر بحران دارویی شبانه روز و به دور از هر گونه رفتار نمایش گونه که امروز به عنوان آفت جامعه شناخته می‌شود و به پشتوانه شما پرسنل عزیز قدم بی‌نظیری در کشور برداشت و سالی که گذشت را با سربلندی پشت سر نهاد. و مقصد شکوهمند دیگری را برای سال آینده بر پایه نیروهای انسانی خود به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه شرکت و همچنین با توکل بر خداوند متعال ترسیم کرده است.
برای همه شما عزیزان سالی سرشار از موفقیت، آرامش و خو گرفتن با عادت های متعالی آرزومندم.
در پناه خدای مهربان باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *