کارخانجات داروسازی اکسیر کارفرمای برتر سلامت محور ملی شد.

✍️ به گزارش روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر

💠سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان با حضور وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی عصر روز ۳۰ خرداد ماه برگزار شد.

این مراسم با حضور جناب آقای دکتر سیدصولت مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل محترم ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

دکتر سامان غلامی مدیر عامل محترم کارخانجات داروسازی اکسیر به عنوان کارفرمای برتر سلامت محور ملی تندیس افتخار و لوح این مراسم را از وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی دریافت و مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است این برنامه با همیاری سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ ضمن بازنویسی برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های بهداشتی به بیمه‌شدگان با رویکرد تحولی، موفق به تأسیس و راه‌اندازی ۴۰۰ خانه بهداشت کارگری در سطح بنگاه‌های اقتصادی ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل شده است.