فقط در ۱۰۰ روز

✍️به گزارش روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر

هرچند که گزارش عملکرد مدیران ارشد را می توان در برق چشمان کارکنان مشاهده کرد،آنچه این روزها در چشمان کارکنان اکسیر به وضوح دیده می شود.اما بازنشر اقدامات خوب و موثر در هر سازمان وظیفه ایست بر عهده واحد روابط عمومی.

۱۰۰ روز کاری از انتصاب "دکتر علیرضا دبیرسیاقی" به عنوان مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر می گذرد.درست است که ۱۰۰ روز در عمر مدیریتی،فرصتی بسیار اندک است.اما حجم اقداماتی که منجر به رضایتمندی کارکنان شده به قدری بالا بود که تاخیر در انتشار آنها جایز نبود.به همین سبب طی گزارشی کوتاه به برخی از اقدامات موثر صورت‌گرفته در این ۱۰۰ روز می‌پردازیم باشد که الگوی مدیران ارشد در حوزه ایجاد رضایتمندی کارکنان باشد.
۱)افزایش پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته از ۳۰ روز به ۴۵ روز.
۲)ارتقاء پرسنلی با نظر مدیران واحدها و یکسان سازی حقوق مدیران،روسا و سرپرستان.
۳)پرداخت پاداش عبور از سقف تولید(اکورد) به کلیه کارکنان
۴) ساماندهی کادر مدیریتی تولید و انتصاب روسای بخش های تولیدی در راستای ایجاد هماهنگی در تولید.
۵)تجهیز کلیه مدیران به رایانه همراه در جهت تسهیل و چابکی در انجام امور محوله.
۶)بازگردانندن مهدکودک به داخل کارخانه در جهت تسهیل رفت و آمد مادران شاغل و فرزندانشان و شروع به بازسازی فضای مهد کودک.
۷) اصلاح دستوالعمل که منجر به افزایش میزان دریافتی مبلغ پاداش و کارت غیر نقدی پرسنل شد.
۸)بخشودگی موارد تنبیهات کمیته های انضباطی کارکنان در جهت تشویق به اصلاح امور و اجرای عدالت و باز آفرینی اخلاق حرفه ای.
۹)افزایش بیش از ۵۰ درصدی مبلغ جوایز اهدایی به کارکنان شرکت کننده در برنامه های فرهنگی،مذهبی و ورزشی.
۱۰)ایجاد چابکی محسوس در پاسخ گویی به مکاتبات اداری و سازمانی.
۱۱)تسریع در بررسی درخواست های وسایل مورد نیاز کاری کارکنان با نگاه تجهیز خوب در خدمت انجام کار خوب.
۱۲)حل مشکل پرداخت وام و معرفی بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان جهت دریافت وام به شعب بانک ها.
۱۳) حذف دخالت های مدیریتی و اعمال سلیقه ای در کاندیداتوری کارکنان جهت نام نویسی شورای اسلامی کار و تلاش برای آزادی عمل ثبت نام برای کلیه پرسنل.
۱۴)تسریع در پرداخت انواع وام های ازدواج، فرزند آوری و ضروری برای کارکنان.
۱۵)برقراری تعاملات و ارتباط موثر با ادارات و ارگان‌های دست اندرکار با جامعه کارگری.
۱۶)پرداخت پاداش پایان سال
۱۷)توزیع و تحویل کیک و شیر در بدو ورود به کلیه پرسنل برای اولین بار در شرکت.
۱۸)اصلاح رویه و در نظر گرفتن اضافه کاری پنج شنبه جهت نیروهای پیمانکار
۱۹) اصلاح گروه شغلی در نیروهای جذب شده جدید.
۲۰) توزیع سبد کالاهای غیر نقدی(مرغ،گوشت و ...) به صورت یکسان بین نیروهای اکسیر و پیمانکاری
(پیمانکاران منابع انسانی،فضای سبز و مهدکودک)
شایان ذکر است اقدامات ذکر شده صرفا اقداماتی است که در حوزه ایجاد رضایتمندی کارکنان صورت گرفته و سایر اقداماتی همچون رفع موانع تخصیص ارز جهت واردات مواد اولیه و دهها اقدام دیگر در گزارشات بعدی منتشر می گردد.

┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄
⚜️Exir News⚜️
🌐 www.exir.co.ir

💠جهت اطلاع از اخبار خانواده بزرگ اکسیر به ما بپیوندید 👇👇👇
💠 eitaa.com/Exirnews