روابط عمومی اکسیر برگزیده سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران شد.
✍️به گزارش روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر
چهارشنبه ۲ اسفند در چهارمین کنفرانس بین المللی رویکرد های نوین روابط عمومی ایران با محوریت هوش مصنوعی و روابط عمومی و در اختتامیه سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی که در سالن همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد،روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر برگزیده سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران شد.
روابط عمومی اکسیر این عنوان را از باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران برای اجرای موفق طرح #خداقوت ( ثبت لحظه های تلاش) دریافت نمود.
پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران،دکتر احمد یحیایی آیلدای دکتری علوم ارتباطات و متخصص حوزه روابط عمومی تجاری و امیر عباس تقی پور دبیر باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران داوری این جشنواره را به عهده داشتند.
طرح #خداقوت ( ثبت لحظه های تلاش) از میان ۴۶ طرح ارسالی به این جشنواره به عنوان طرح برگزیده انتخاب و از احسان احمدوند روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر تقدیر به عمل آمد.
جشنواره ایده های خلاق روابط عمومی در حقیقت به عنوان یکی از نتایج کنفرانس بین المللی رویکرد های نوین روابط عمومی ایران پیوسته در پی ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسانی بوده که در عرصه روابط عمومی فعالیت می کنند.