برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اکسیر

به گزارش روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر

چهارشنبه نهم خردادماه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی اکسیر،سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از۸۴/۸۷٪ سهامداران و نماینده قانونی آنان در محل مجتمع فرهنگی تلاش تهران با امکان پخش زنده برخط ویژه صاحبان سهام برگزار شد.

🔹️اعضای هیئت رئیسه مجمع:
جناب آقای دکتر آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تی پی کو) به عنوان رئیس مجمع و آقایان علی اکبر عباسی و محمد کریمی به عنوان ناظرین و آقای محمد پرتوی شایان به عنوان دبیر مجمع و مدیرعامل جناب آقای دکتر علیرضا دبیر سیاقی.

🔹️در این جلسه گزارش عملکرد هیئت مدیره و بازرس قانونی در خصوص سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به استحضار سهامداران رسیده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.همچنین صورت سود و زیان ، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی شرکت برای سال مالی مذکور به تصویب مجمع رسید.

🔹️دکتر علیرضا دبیر سیاقی مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در سال مالی گذشته؛ از زحمات و تلاش های کلیه کارکنان و سهامداران کمال تشکر را به عمل آوردند.
ایشان همچنین به برنامه های آتی شرکت برای توسعه و پیشرفت اشاره و ابراز امیدواری نمودند که با همدلی و همکاری تمامی ذینفعان شرکت در سال جاری به موفقیت های بیشتری دست یابد.

🔹️مصوبات مجمع:
۱)بررسی و تصویب صورت های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
۲)انتخاب اعضای هیئت مدیره:
🔹️شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین
🔹️شرکت داروپخش
🔹️شرکت تولید مواد اولیه داروپخش
🔹️شرکت داروسازی کاسپین تامین
🔹️شرکت دارویی ره آورد تامین
۳) تعیین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار
۴)انتخاب حسابرس و بازرس قانونی(سازمان حسابرسی) برای سال مالی ۱۴۰۳
۵)تعیین حق حضور اعضای غیر موظف و کمیته های تخصصی هیات مدیره
۶)تقسیم سود به ازاء هر سهم ۳،۱۲۰ ریال

┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄
⚜️Exir News⚜️
🌐 www.exir.co.ir
💠جهت اطلاع از اخبار خانواده بزرگ اکسیر به ما بپیوندید 👇👇👇
💠 eitaa.com/Exirnews